Saaremo sala

Taigi – apie Estiją. Pirmas pasiekimas, kurį ten atlikome, tai nuskriaudėm vieną estišką be-em-ve 😀 Jo vairuotojas, mūsų nuostabai, buvo labai kultūringas žmogus ir net nesikeikė. O kai paminėjom, kad esame turistai, davė dar savo vizitinę kortelę bei palinkėjo geros kelionės. Laimei damage’o buvo nedaug, todėl, apiforminę nuotykį su policija, keliavome toliau.

Iš viso nuo Vilniaus iki Saaremo salos centro 600km, o trukmė, įskaitant keltą, 8 valandos. Apsistojome Mantjala miestelyje mažame stebuklingame namuke su visais patogumais ir virtuvėle už 44Lt/naktis žmogui. Benziną patarčiau pilti Latvijoje, kur jis net 20ct pigesnis nei pas mus ar pas estus.

Jau pirmą vakarą nustebino jo ilgumas – mat 12-ą valandą dar buvo ganėtinai šviesu. Supratau, ką reiškia „baltosios naktys“. O dienomis oras buvo labai geras ir kvietė apžiūrėti salą.

Labiausiai patiko Saaremo švyturiai, malūnai ir pilis. Apie juos nesiplėsiu, o štai garsusis meteorito krateris iš tiesų tėra didelė bala. Dar verta paminėti kaip mes ieškojome pakrypusio švyturio salos šiauriniame-vakariniame kampe. Mat jis yra labai atokioje vietoje, be jokių kelio ženklų ar žmonių, kurių galima būtų pasiklausti krypties. Beklaidžiodami miškuose net aptikome ghost town’ą. O kai pagaliau vargais negalais nusigavome iki žemėlapyje nurodytos vietos, radome užtvertą kelią ir raginimą keliauti paskutinius tris kilometrus pėsčiomis. Turime stiprų įtarimą, kad labai mažai turistų yra matę tą švyturį 🙂 Po šio nuotykio taip pat pamasčiau, kad yra verta įsigyti GPS navigacijos įrangą.

Pasviręs švyturys
Švyturys, kurio taip ir nepamatėme. (nuotraukos adresas)

Visumoje išvyka į Estiją man patiko ir pavadinčiau, kad tai turistams draugiška šalis. Daug informacijos, išspręsti nakvynės klausimai, visur švaru ir sutvarkyta. Sekmadienį mieste galėjau be problemų litus pasikeisti į vietinę valiutą. Ir tai tikra atgaiva nuo perpildyto Lietuvos pajūrio, kuriame ilgaisiais vasaros savaitgaliais žmonių tankumas kvadratiniame metre pasiekia Japonijos didmiesčių lygį.

Nuotraukos (c) Dalia 2008
{gallery}images/Saaremoo{/gallery}

Daugiau nuotraukų draugų skyriuje.

5 comments On Saaremo sala

Palikite komentarą:

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas