Dar dešimt

Seniai seniai (nors laikas dabar įgauną kitokį tempą nei anksčiau) rašiau savo gyvenimo apžvalgą. Praėjo dar 10 metų ir susimąsčiau, kas gi svarbaus per juos nutiko.

1. (tęsinys) tas verslas nepaėjo.
  2. Kažkokiam bulvariniam straipsnyje skaičiau pranašystę, kad 2012 bus magiški ir norai išsipildys. Tad naujųjų metų naktį paprašiau Dievo, kad atsiųstų man žmoną. Ir iš tiesų, po 5 mėnesių ją sutikau. Bet šiek tiek užbėgu įvykiams už akių…
  3. Apsigyvenom kartu. Mirė mano močiutė. Paskutiniais metais ji vis kartodavo, kad prieš mirtį norėtų pamatyti mano žmoną. Nespėjo. Tada mirė mano draugės mama. Aš taip pat nespėjau susipažinti su ja. Turėjom labai šlapias atostogas Maljorkoje. Nepataisomai suprastėjo rega kairėje akyje. Šūdini metai.
  4. Vėl atleido iš darbo. Tad įkūriau savo įmonę ir tai buvo geriausias finansinis sprendimas. Nubėgau pusę maratono per mažiau nei dvi valandas. Magiška kelionė po Indiją ir Himalajus.
  5. Sugrįžau į Ameriką. Šį kartą mane supo draugai ir ši šalis nusidažė visai kitomis spalvomis. Važiavau Niujorko metro kartu su fantastiškais padarais per Helouvyną.
  6. Beveik nusipirkome namą. Po to pusantrų metų teko tampytis po teismus, kad atgauti užstatą. Chaosas pasaulyje: Brexit, JAV išrinko Trumpą, o pas mus žaliuosius valstiečius.
  7. Vėl tvarkiausi galvą pas psichologus. Po ilgų apmastymų nupirkau žiedą ir Ventės rage per 5-ąsias mūsų susitikimo metinines, ji ištarė „taip“. Aplankėme Paryžių ir jos gimtadienį praleidome besisupdami Disneilendo karuselėse.
  8. Susituokėme jaukioje medinėje Pavilnio bažnyčioje. Tada dvi nuostabios medaus savaitės Balio saloje. Žmona iki šiol graužia, kad tai turėjo būti mėnuo.
  9. Išbandžiau darbą užsienyje. Nuo dažno skraidymo pirmyn-atgal lankyti šeimą, lėktuvai visiems laikams prarado romantiką. Nusipirkome sklypą savo ateities namams Vilniuje.
  10. Prasidėjo COVID-19 pandemija ir staiga viskas apsivertė. Keistos naujos taisyklės, baimė susitikti su artimais žmonėmis, chaosas pasaulyje. Įsigijome šunį.
  11. Metai dar tik prasidėjo, tad visko gali nutikti. Laukia nauji namai, naujas verslas, nauji žmonės.

P.S. viršuje kadras iš serialo „Normal People“, kurį šiuo metu žiūriu.

5 comments On Dar dešimt

Palikite komentarą:

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas