3-ias kartas nemeluoja… O 10-as tiesiog statistika. Iš pradžių tai buvo tinklaraščių konferencija (legendinis Blogin), vėliau tapo turinio ir socialinių tinklų, dar vėliau prisijungė marketingistai, tada startup‘ai, galų gale pap.., t.y. norėjau pasakyti Šalčiūtė. Na o šiais metais naujovė buvo žaidimų kūrėjų kampelis. Gavosi tikra lietuviška mišrainė. Tad kokie įspūdžiai ją suvalgius?
Pradėsiu nuo renginio kainos ir organizavimo. Pagrindinis bilietas dviem dienoms 55 EUR. Truputį brangoka, bet gyventi galima. Juolab kad didžioji dalis lankytojų yra pasižmonėti siunčiami įmonių darbuotojai. O dabar DĖMESIO – ĮDOMIAUSIA DALIS: kažkam iš organizatorių šovė „geniali“ mintis: atskirkime stipriausius pranešimus ir parduokime įėjimą į juos už papildomą mokestį. That‘s right:
Tokiu būdu atsirado papildomi bilietai į Teo Business Summit (350), į MasterClass (po 10), į pre-party, į after-party ir t.t. Ai, dar kava po 2,30, hot-dogai po 5 🙂
Pasiklausius pagrindinių pranešimų (kur be papildomų bilietų), pasidarė nykoka. Temos jau kažkur prieš porą metų girdėtos, pranešėjai, nelabai mokantys bendrauti su publika ar apskritai pirmą kartą ant scenos. Dažnai pasitaikydavo, kad programoje nurodyta trukmė 45 minutės, o realiai truko tik 15 minučių, iš kurių 10 buvo skirtos kalbančiojo įmonei reklamuoti. Tiek atidarymo, tiek uždarymo kalbos buvo taip pat gan blankios ir neįsimenančios. Panaršęs YouTube gan lengvai rasčiau įdomesnio turinio.
Padėtį gelbėjo NordCurrent žaidimų kūrėjų salė – ten išgirdau keletą tikrai įdomių pranešimų: apie VR technologijų galimybes, žaidimų industrijos padėtį Lietuvoje, sėkmės istorijas. Transliacijos įrašą galima rasti čia. Taip pat smagu buvo aplankyti startup’ų salę ir pabendrauti su ten buvusiais žmonėmis.
Atskiro paminėjimo verti MasterClass užsiėmimai. Ten tokie ala workshop’ai, į kuriuos reikia papildomo bilieto. Susigundžiau aplankyti “How a strong design philosophy can help you tackle complex challenges”, kurią vedė produkto vadovas iš Uber. Rezultatas: viena parodyta skaidrė, o tada davė pusantros valandos užduotį generuoti idėjas Uber appso tobulinimui. WTF??? Jie ten ką, durnių ieško? Beprasmiškiausiai išleisti mano 10 eurų šiais metais. Per Twitter srautą mačiau, kad apsilankę kituose MasterClass užsiėmimuose, žmonės irgi nebuvo sužavėti.
Apibendrinant, pabūsiu griežtas – mano nuomone, Login galutinai prarado savo sielą ir tapo tiesiog pinigų darymo mašina. Palyginus su ta kita konferencija, kurią vertinau 10 balų, tai šitai kuklūs 4. Ir kitais metais jau neketinu sugrįžti.
2 comments On Login 2016
w1nxca
29bg4ijn